ارزانترین نصب دوربین مداربسته در تهران
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 انتخاب دوربین مدار بسته:

برای خرید دوربین مداربسته در تهران اولین نکته در نظر داشتن این مساله است که برای چه محیطی می خواهیم دوربین را استفاده نماییم. به عنوان مثال انتخاب دوربین برای داخل یک خانه با انتخاب دوربین برای پارکینگ روباز یک فروشگاه تفاوت های زیادی دارد. دومین نکته تعداد دوربین مورد نیاز برای آن محیط است که اگر تعداد دوربین یک یا دو عدد باشد سیستمی که انتخاب می شود با محیطی که 4 دوربین نیاز دارد متفاوت است. اگر برای محیط های پر تردد یا فضای مشاع می خواهیم دوربین نصب نماییم باید از سیستم امنیتی به همراه DVR یا NVR استفاده نمود. دستگاه دی وی ار ۸ کانال 5 مگاپیکسل xmeye plus دستگاه دی وی ار ۸ کانال 5 مگاپیکسل xmeye plus برای انتخاب دوربین باید به مسقف بودن یا نبودن محیط نیز توجه نمود اگر برای فضای باز می خواهیم استفاده نماییم می بایست از بدنه فلزی بهره گرفت و اگر برای فضاهای سربسته نصب میکنیم دوربین با بدنه پلاستیکی هم قابل استفاده می باشد. لوازم جانبی دوربین مدار بسته تهران هارد 1 ترابایت بنفش اصلی وسترن دیجیتال هارد 1 ترابایت بنفش اصلی وسترن دیجیتال دوربین مدار بسته یک مجموعه است که از چند جزء تشکیل شده از جمله خود دوربین، دستگاه ضبط کننده (DVR یا NVR)، هارد، منبع تغذیه، میکروفون، کابل، فیش و سوکت که تمام این لوازم را در انواع مختلف می توانید از فروشگاه کالا بست تهیه نمایید.

 خدمات نصب دوربین مداربسته در تهران:

کالا بست معتبرترین مرکز دوربین مدار بسته تهران است که همواره کوشش نموده تا هزینه خرید و نصب دوربین در شهر تهران را به حداقل رسانده و ارزانترین قیمت را به مشتریان خود ارائه نماید.

هزینه نصب دوربین مدار بسته به چند عامل مختلف مانند تعداد دوربین‌ها، نوع دوربین، نوع کابل‌ها، مسافت کابل‌کشی و محل نصب دوربین‌ها بستگی دارد. همچنین هزینه‌های دیگری مانند هزینه نصب کابل، نصب دستگاه DVR و هزینه نرم‌افزار مدیریت دوربین‌ها نیز وجود دارد.

هزینه نصب دوربین مداربسته به عوامل مختلفی مانند تعداد دوربین‌ها، نوع دوربین، نوع کابل‌ها، مسافت کابل‌کشی و محل نصب دوربین‌ها بستگی دارد. مثلاً اگر تصمیم داشته باشید تعداد دوربین‌ها را بیشتر کنید، هزینه نصب نیز افزایش خواهد یافت.

همچنین، نوع دوربین مداربسته نیز بر روی هزینه نصب تأثیر دارد. دوربین‌های با کیفیت تصویر بالاتر معمولاً گرانتر هستند و در نتیجه هزینه نصب آن‌ها نیز بیشتر است. همچنین، نصب دوربین‌های پوشیدنی (مثل دوربین‌های بیسیم) با هزینه بیشتری همراه است.

نوع کابلی که برای کابل‌کشی استفاده می‌شود نیز بر روی هزینه‌های نصب تأثیر دارد. استفاده از کابل‌های UTP (Unshielded Twisted Pair) از نظر هزینه ارزان‌تر است اما این کابل‌ها برای فاصله‌های بیشتر از 100 متر مناسب نیستند. در نتیجه، استفاده از کابل‌های Coaxial برای فاصله‌های بیشتر مناسب است اما هزینه آن‌ها بیشتر است.

 





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: